Afbeelding
Foto: .

5 jaar MTB Club Epe

Algemeen

EPE- De leden van de MTB Club Epe hebben hun eerste lustrum gevierd. 

De club werd opgericht op 26 juni 2019. Het startpunt van de eerste wekelijke ritten was bij de bakkerij van Marcel Commandeur. Naarmate het ledenaantal groeide, ontstond de behoefte aan een nieuwe startlocatie. De keus viel op één van de oude hockeyvelden op sportpark De Wachtelenberg. “In 2022 bereikten we een overeenkomst met de gemeente en de nieuwe startlocatie was een feit. Dit was tevens het startsein voor de aanleg van een geheel nieuw bikepark. Met de hulp van onze sponsoren en vrijwilligers van de vereniging is er in korte tijd een prachtig parcours aangelegd waar onze clubleden hun trainingen kunnen volgen.” Door de slechte weersomstandigheden van de laatste maanden met veel regen, liep de aanleg wat vertraging op en hebben ze het jeugdprogramma moeten uitstellen. Maar afgelopen zondag was het dan zover. Na alle inspanningen van de vrijwilligers konden ze een mooi feestje bouwen op het sportpark. De dag begon met de jaarlijkse ALV, gevolgd door een puzzelrit en een sportquiz. Als afsluiting stond er een barbecue op het menu. Ze kijken terug op een geslaagde dag. Op de website is in de fotogalerie een impressie te zien van deze super mooie dag.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie