Afbeelding

Rabobank past openingstijden kantoor aan

· leestijd 1 minuut Algemeen


HEERDE- Steeds meer mensen willen hun bankzaken zelf kunnen regelen, zonder afhankelijk te zijn van openingstijden, personen of locaties. Klanten kiezen de manier die het beste bij hen past. Door alle online mogelijkheden neemt het klantbezoek op het kantoor in Heerde steeds verder af. Toch vinden we persoonlijk contact belangrijk. Rabobank blijft in Heerde aanwezig. De openingstijden worden per 1 augustus aangepast, maar er worden goede alternatieven geboden. Ans Looije, directeur Particulieren en Private Banking: “We merken dat onze klanten hun bankzaken steeds meer regelen via internet of mobiel. Waar we elkaar vroeger in een bankkantoor troffen, gebeurt dat nu vooral online. Er zijn ook mensen die hun bankzaken nog steeds graag willen regelen met een medewerker van de bank. Iedere klant kiest zijn eigen kanaal. Dat vraagt continu om het inspelen op de behoeften en wensen van onze klanten. We zien dat ons kantoor in Heerde steeds minder vaak door klanten wordt bezocht”, vervolgt ze, “We vinden het wel belangrijk om in Heerde aanwezig te blijven. Vanaf 1 augustus passen we daarom onze openingstijden aan.” Op vrijdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur is op het kantoor aan de Bonenburgerlaan een Rabobankmedewerker aanwezig om servicevragen te beantwoorden. De geld-, munt- en sealbagautomaat aan de Bonenburgerlaan blijven gewoon in gebruik. “Voor de volledige dienstverlening kunnen onze klanten terecht op ons kantoor in Epe. Er is natuurlijk nog een, vaak oudere, groep klanten die wel graag gebruik maakt van het kantoor. Zij kunnen op vrijdagmiddag, tijdens de weekmarkt, terecht op het kantoor. Daarnaast bieden we assistentie bij het overstappen naar alternatieven en het wennen aan het nieuwe bankieren. Heeft men een vraag over dagelijkse bankzaken? Dan helpen we hen graag telefonisch of leggen we uit hoe dit via internet geregeld kan worden. Hiervoor zijn ook onze Seniorencoaches beschikbaar. Zij komen bij mensen thuis en helpen hen bij het hedendaags bankieren. Klanten die tijdelijk of blijvend minder mobiel zijn, kunnen een beroep doen op één van onze adviseurs. Zij komen voor service en advies aan huis. Kortom, we blijven voor onze klanten in Heerde op veel manieren dichtbij en bereikbaar.”