
Muzikaal genieten tweede editie Heerder House of Music
AlgemeenHEERDE- De Heerd stond afgelopen vrijdag volledig in het teken van muziek tijdens de tweede editie van Heerder House of Music. Op alle drie de podia volgden optredens elkaar in hoog tempo op en was er voor iedere muziekliefhebber iets te beleven.
Het muzikale feest begon al in de middag met een vrolijke kinderdisco van Young Teach en NameOnTheBeat. Later die avond keerden zij terug op podium The Gym, waar zij opnieuw voor veel sfeer zorgden. Ook de andere podia trokken veel publiek. De Velvet Jazz Players en Big Band Heerde brachten een gevarieerd programma, waarbij de Big Band and jonge talenten Lieke, Joas en Ravi in de spotlights zette. Verder waren er optredens van onder meer de Pianoshow, Dennis Wiltink, Lotte Horst, C-You, Handy Joe & the Boogie Kearls, Diggin’ on Joss Stone, Myl en the Handsome Clay Chunks. De bezoekers van het festival genoten enorm van de goede kwaliteit van de diverse bands die optraden. De organisatie laat weten trots te zijn op de grote betrokkenheid van muzikanten, vrijwilligers en sponsoren. “Zonder hen zou dit evenement niet mogelijk zijn,” klinkt het. Foto: Benno Wonink.























