Afbeelding
.

Snertrit OLG Hattem

Algemeen

HATTEM- Iedere woensdag wordt er in de winter een mountainbiketocht gereden door de OLG Hattem, met gemiddeld zo’n 15 fanatieke fietsers. In maart start het wegseizoen weer. 

Om het einde van het cross seizoen te vieren werden de fietsers afgelopen woensdag onderweg getrakteerd op snert met roggebrood. Fietsers waren blij verrast en genoten van de traktatie.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie