Afbeelding
Foto: archief

Eindelijk weer carnaval voor mensen met beperking

Algemeen

EPE- Na een aantal jaren in ruste te zijn geweest, is Carnavalsvereniging De Darpspompers klaar voor het carnavalsseizoen. De verschillende activiteiten worden weer opgestart en natuurlijk mag het carnaval voor mensen met een beperking niet ontbreken. 

Marianne Loogman is al 20 jaar betrokken bij de organisatie hiervan en zij is super blij dat er weer gefeest kan worden. Vrijdag 17 februari is iedereen met een beperking vanaf 19.00 uur van harte welkom bij VanOuds in Epe. Het feest begint om 19.30 uur. “Er is live muziek, maar wat: dát blijf nog een verrassing. We gaan op ludieke wijze het prinsenpaar binnenhalen en zij arriveren ook op bijzondere wijze bij vanOuds.” Wanneer we vragen of de doelgroep het G-carnaval heeft gemist, reageert ze lachend: “Wil je alle telefoontjes weten?! Ik heb zo veel vragen gehad wanneer het weer zou plaatsvinden, ze hebben het echt gemist. Iedereen heeft weer zin in een feestje!” Marianne vertelt dat ze nog op zoek zijn naar een sponsor om zo te zorgen dat de bezoekers geen entree hoeven te betalen. “Zij hebben vaak maar een klein budget, dus het zou mooi zijn als we dat zouden kunnen regelen.” Wilt u hierbij de helpende hand bieden? Neem dan contact op via tel. 06-20130466.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie