Afbeelding
.

Biljartvereniging Het Wapen van Epe nieuw onderkomen

· leestijd 1 minuut Algemeen

EPE- Biljartvereniging Het Wapen van Epe kon sinds afgelopen 1 januari niet meer terecht in de gelijknamige horecagelegenheid in Epe. Daarom zochten de leden een nieuw onderkomen en dat is na maanden hard werken gelukt. 

De vereniging werd in 1971 opgericht. Het clubhuis zat in de jaren daarna gevestigd in Oene en Kromdijk en kon na 1998 terecht in Het Wapen van Epe. Echter kregen de leden vorig jaar te horen dat zij zich daar niet meer konden huisvesten. Na veel rondvragen werd in het voorjaar het Rode Kruis bereid gevonden om de biljartvereniging onderdak te geven. In gesprek met Arjan Hanekamp van het Rode Kruis kwamen men al snel tot een overeenstemming. De biljartvereniging kon per 1 augustus intreden, maar mocht al in mei beginnen met een interne verbouwing. Na een paar maanden hard werken is er nu mooi, modern en gezellig onderkomen gecreëerd. Het nieuwe postadres van de biljartvereniging is: Lohuizerweg 18-1, 8162 EX Epe. Bezoekers zijn welkom om een kijkje te nemen in het nieuwe clubgebouw. De biljartvereniging heeft 35 leden die in competitieverband spelen. Er zijn 7 teams die in de KNBB spelen, waarvan 3 eerste klas en 2 derde klas. Tevens zijn er ook drie teams die in de NVBV spelen, waarvan 2 in de eerste klas en 1 in de tweede klas. In het weekend van 10 t/m 12 september organiseert biljartvereniging Het Wapen van Epe een kader-toernooi. De leden hebben weer een aantal biljart-toppers weten te strikken. Leden van DOS Hattem: J. Toorneman, Ap Severs, Bernhard Gorter, John de Graaf, Erik Top. Ook drie leden van Het Wapen van Epe zullen deelnemen: Tonnie Boekelder, Edwin Tahapary en Aard de Laak. De biljartvereniging hoopt op een succesvol toernooi in het vernieuwde clubgebouw. De officiële opening van het nieuwe onderkomen zal op een later tijdstip openbaar worden gevierd.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie